Keresztény anyuka...

2014.01.27. 18:31

Ez a vallás bizony sok-sok érdekes dolgot eredményez. Először egy múltheti történetet mesélek el, aztán lesz pár tavalyi csemege is szintén ebben a témában. 

(Itt még visszafordulhatsz! Mert lehet hogy nem fog tetszeni a párhuzam és a téma!!!!!! )


Természetesen a vallás, az mindenkinek saját szociális dolga, így se nem ellenzem se nem szorgalmazom.

Van egy anyuka, akinek már korábban kiderült, hogy több lány gyermeke is van. Mondta még régebben hogy majd egyszer beküldi őket. Oh, az simán jó...lányoknak mindig örül az ember szíve. No de mi is történt. 

Palántaföldet vásárolt de ment még máshova is, így a terméket az üzletbe hagyta mondván, hogy majd eljön később és lehet hogy a fiatalabbik lányt küldi. 
- Ha kérhetem akkor az idősebbiket tessék küldeni inkább.
- Oh, de az érettebbeket szereted? 
- Igen, azokat. 
- A baj, az hogy már mindegyik elkelt, igaz nem jegyezték el őket de mindegyiknek van "komoly" kapcsolata. 
- Inkább nem mondok erre semmit... (és tényleg nem akartam folytatni, bölcsen elharaptam a mondatom végét...)
- De mondja csak! Mondja.
- Nem biztos hogy jó lenne.

Addig addig erőlködött hogy mondjam, amíg beadtam a derekamat. 

- Tetszik tudni csak az a lány foglalt amelyiknek fekszenek.... 

Szegénykém lefagyott... szemei elkerekedtek és látszott rajta, hogy nem erre számított? Tényleg kék halál meg a többi. De kérdem én... miért akarja hogy folytassam, ha nem készült fel mindenre. Én nem vagyok vallásos... ne várja el tőlem, hogy én is olyan szent életű vagyok mint Ők... nememhez és nemi identitásomhoz megfelelő fantáziával rendelkezek. 
A csattanó... végül Ő jött a cuccokért, nem merte elküldeni a lányokat xD

Következő... ismét vallás...

Szintén többgyermekes anyuka, (elég pihent egy nő, Ő volt aki kérdezte hogy, hogyan lehet egy madáretetőt fertőtleníteni, tudjátok azokat az etetőket amik ilyenkor télen kint vannak... ott én égtem ki egy kicsit akkor és ott xD )

Szóval... baktatok haza és látom, hogy ez az anyuka suhan el autóval mellettem, nyom egy satut a plébánia előtt. Kiugrál a kazal gyerek oszt' má' padlóig kirúgja a gázpedált és már ott sem volt. Meg sem várta hogy a kölkök elérjék a kaput. Teszem hozzá azt is, hogy ez péntek este 6 kor volt... valószínűleg akkorra kapott időpontot a Földhivatalban... na perszeee...


Következő eset valamikor tavaly télen volt... 

egy ismerős vásárló (szintén hívő) aki gyakran jön vásárolni... vasárnapi nap belép és mondja hogy szeretne egy csomag vetőmagot. De csak annyi pénze van amennyi a perselybe megy. A mag nem volt több mint 130 Ft. Most két lehetőség van... vagy nem volt nála annyi.... vagy ennyire többre tartja a perselyes pénzt a fizetésnél??? Nyilván, még aznap behozta, mert megkapta, hiszen ismerős... de mégis mi ez már??? 

Következő és utolsó:

Egy, másfél éve van egy "új" kéregetős emberke Gödön. Egyik alkalommal, állt a templom előtt, és csak állt és várt nem kért csak várt hátha adnak. Erre egyik hívő "felebarátunk" úgy elküldte hogy arról koldult.
Pont most volt, ilyen bővítés. Építkezés. Nem értem, hogy miért nem vették fel pár napra melózni? Vagy fogták volna be valami kerti melóra? Elküldeni egyszerűbb? Szeresd felebarátodat... gratulálok...

Még egy másik eszembe jutott... 
Álszent hívőség...


Kint metsszük tavasszal az aranyvesszőket, talicskába pakoljuk a levágott ágakat. Jön egy szintén ismerős... és már messziről szól, hogy beteheti a zöldhulladék közé azt a szemetet amit a templomudvaron talált... anyu mondja hogy: persze... de a nő látta hogy nekem marhára nem tetszik. 
Nem hagytam szó nélkül...
- Templomtéren is van kuka... 
A nő elkerekedett szemmel néz rám, miért jegyzem meg ezt. 
- Most akkor nem dobhatom ide? 
- De. -mondom- Csak azért ott figyel kettő nem is olyan messze, de csak tessék ide pakolni. Miért is ne. 

Megsértődött, hogy miért mondtam neki ezt. 

És hogy miért álszent? Ha minden alkalommal összeszedné akkor tudná, hogy hol van a kuka. De mert csak akkor szedi ha ne adj isten látja valaki, akkor nyaljon sót és vigye haza. Megjegyzem elég messze laknak... Egyébként vajon, ha nem dolgozunk ki, akkor is felszedi és hazaviszi? Vagy egyáltalán felveszi? Nem tudom. De ezt a képmutatós vallásosságot mindig is utáltam. 

Elég közel lakok a templomhoz így elég sokat látok. Pl... imádtam amikor a szépen karbantartott parkba (amit mi tartottunk karban, lombgerblyézés, locsolás, füvesítés és virágágyás csinálás,) a sok marha hívő, akik esküvőre jöttek beálltak és össze vissza barmolták. Aztán még ők néznek hülyén hogy miért vagyunk kiakadva. meg amikor valami "Nagy Gyűlés" van és össze vissza állnak egymás hegyére hátára... kanyar, kereszteződés, menetirány, nem szent ezeknek semmi. Csak a térden csúszás, alázkodás. Vannak akiknek ki sem lenne szabad jönniük. Quasimodo hozzájuk képest egy szabad madár lenne. 

Hogy miért vagyok ilyen? Mert amikor sorozatosan ezeket látom, elmegy a kedvem a hívéstől. Most én is álljak be a sorukba? Azt már ugyan nem. 

Oké, nem szabad általánosítani... mert tényleg nem szép. De azért valljuk be... ezek még csak a jéghegy csúcsai. Léteznek ennél durvábbak is.... na mindegy. 
:D

A bejegyzés trackback címe:

https://gazdablog.blog.hu/api/trackback/id/tr955785354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tűzszalamandra 2014.01.27. 20:39:16

A vallasrol nem illik vitazni.
Sokszor jonnek teritok hozzam de95% lefagy ha hagyod kicsit beszelni majd megkerdezed : Isten azt mondta megszunteti a gonoszsagot. Odin hogy megöli az öszes jégoriast. Ma is talalkoztam gonoszsaggal de jegoriasra nem emlekszek...
süti beállítások módosítása